Tabata

30 minutowy intensywny interwałowy trening metaboliczny, w którym angażujemy najwięcej partii naszego ciała. Trening z obciążeniem własnego ciała lub z wykorzystaniem przyborów. Trening składa się z prostych ćwiczeń bez choreografii, które każdy uczestnik wykonuje na czas w indywidualnym tempie. Jedna tabata to 4 minuty pracy. Podział jest następujący: około 8-10 min rozgrzewki + 8 ćwiczeń (20 sekund pracy + 10 sekund odpoczynku) całość powtarzamy 5 razy. Trening zawiera 3 ćwiczenia na dolne partie, 2 ćwiczenia na górne partie, 2 ćwiczenia na brzuch + 1 ćwiczenie cardio. Zajęcia o dużej intensywności stosowane do przyśpieszenia metabolizmu.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo-oddechowej

Dla kogo: dla trenujących regularnie

Efekty: sylwetka damska, sylwetka męska, sprawność fizyczna, wyrzeźbiony brzuch, mocne zgrabne pośladki

Poziom: średniozaawansowany **

Dostępność zajęć

w naszych klubach

Wrocław Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Borek
  • Wtorek
  • 18:30 - 19:15 Kamila Wójcik
  • Środa
  • 18:30 - 19:15 Dawid Marczak
Korona
  • Wtorek
  • 17:30 - 18:15 Dawid Szumilas
  • Czwartek
  • 17:30 - 18:15 Damian Kowalik
Marino
  • Poniedziałek
  • 19:30 - 20:15 Mariusz Mulak
  • Środa
  • 19:30 - 20:15 Mariusz Mulak
  • Sobota
  • 18:30 - 19:15 Klaudia Hałycz
  • Niedziela
  • 11:30 - 12:15 Klaudia Hałycz
Szybowcowa
  • Poniedziałek
  • 19:30 - 20:15 Grzegorz Banaszczyk
  • Środa
  • 18:30 - 19:15 Tomasz Taborski

Odbierz darmowe wejście do klubu

Więcej