HIIT

Skrót angielskiej nazwy: High Internisty Interwal Training. Jest to 30 minutowy trening o wysokiej intensywności, przeznaczony dla osób chcących spalić tkankę? tłuszczowa? w krótkim czasie. Trening ten zapewnia lepsze efekty w odchudzaniu, niż ćwiczenia cardio. Wysoka intensywność zapewni Ci szybkie rezultaty. Zajęcia oparte są na prostych ćwiczeniach wzmacniających z użyciem ciężaru własnego ciała przeplatany treningiem cardio.

Formuła treningu to składowe 4 części: 1) Rozgrzewka – 4 minuty na średnim poziomie intensywności. 2) Intensywna praca 15 sekund na najwyższym poziomie intensywności. 3) Odpoczynek 60 sekund o umiarkowanej intensywności. 4) Rozciąganie – 4 minuty. Punkty 2 i 3 powtarzamy 11 razy. Trening stanowi idealną formę dla osób zapracowanych. Wystarczą trzy treningi w tygodniu, aby zauważyć efekty.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo-oddechowej

Dla kogo: dla trenujących regularnie

Efekty: sylwetka damska, sylwetka męska, sprawność fizyczna, wyrzeźbiony brzuch, zgrabne mocne pośladki

Poziom: średniozaawansowany **

Dostępność zajęć

w naszych klubach

Odbierz darmowe wejście do klubu

Więcej