Aqua running

Forma treningu aerobowego w wodzie, przeznaczona dla osób średnio zaawansowanych, zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów, stosowana jako uzupełnienie treningu rożnych dyscyplin sportowych, w których dochodzi do przeciążeń stawów i kręgosłupa. Trening poprawia wydolność, rozwija siłę biegową każdej partii mięśni, poprawia koordynację, przyspiesza regenerację, np. po ukończeniu maratonu. Zajęcia odbywają się na basenie głębokim (od 150 cm do 180 cm).

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowe, poprawa ruchomości w stawach, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo – oddechowej

Dla kogo: dla wszystkich, dla seniorów, dla kobiet w ciąży, dla trenujących regularnie

Efekty: redukcja stresu i napięć, sprawność fizyczna, mocne zgrabne pośladki, zdrowe plecy.

Poziom: zaawansowany***

Dostępność zajęć

w naszych klubach

Wrocław Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Rogowska
  • Poniedziałek
  • 09:00 - 09:45 Magdalena Słobodzian
  • Środa
  • 07:00 - 08:30 Karolina Budzińska-Pruchnik
  • Piątek
  • 08:00 - 08:45 Magdalena Słobodzian
  • Sobota
  • 19:00 - 19:45 Agnieszka Chudewniak

Odbierz darmowe wejście do klubu

Więcej