Total fitness by Ewa Chodakowska

Program ćwiczeń i plan treningowy stworzony przez Ewę Chodakowską. Program składa się z 5 rund zawierających po dwa ćwiczenia w trzech seriach. Total Fitness angażuje duże grupy mięśniowe co oznacza, że jeśli ćwiczymy brzuch zaangażowane są też ramiona. Podczas ćwiczenia wykroków, w rękach trzymamy ciężarki co pozwala nam równomiernie i intensywnie trenować ciało.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie siły, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo–oddechowej.

Dla kogo: dla rozpoczynających, dla trenujących regularnie

Efekty: sylwetka damska, sylwetka męska, sprawność fizyczna, wyrzeźbiony brzuch, mocne zgrabne pośladki.

Poziom: początkujący *

Dostępność zajęć

w naszych klubach

Wrocław Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Pasaż
  • Wtorek
  • 11:00 - 11:50 Jola Sobieraj
  • 16:00 - 16:50 Adrian Śniegocki
  • Środa
  • 16:00 - 16:50 Ola Trzynoga / Monika Kipińska
  • Czwartek
  • 11:00 - 11:50 Marta Pajdzik
  • 16:00 - 16:50 Jola Sobieraj / Aleksander Adamów
  • Sobota
  • 16:00 - 16:50 Marta Pajdzik

Odbierz darmowe wejście do klubu

Więcej