Kalistenika

To rodzaj treningu oparty na ćwiczeniach podstawowych z wykorzystaniem własnej masy ciała, takich jak: pompki (wzmacniają klatkę piersiową i tricepsy), podciągania na drążku (wzmacniają mięśnie pleców i bicepsy), przysiady (wzmacniają mięśnie nóg), unoszenia nóg (wzmacniają mięśnie brzucha), mostek (wzmacniają mięśnie kręgosłupa), pompki na poręczach tzw. dipy (trenują mięśnie obręczy barkowej). Na zajęciach dbamy o bezpieczeństwo, zwracamy szczególną uwagę na prawidłową technikę. Ustalenie właściwego planu treningowego, sprawia, że ćwiczenia są efektywne. Częstotliwość ich wykonywania zapewnia doskonałe rezultaty oraz wpływa korzystnie na układ krwionośny i nerwowy.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększanie siły, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa ruchomości w stawach, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo- oddechowej

Dla kogo: dla rozpoczynających, dla trenujących regularnie

Efekty: sylwetka damska, sylwetka męska, sprawność fizyczna, wyrzeźbiony brzuch, mocne zgrabne pośladki

Poziom: początkujący *

Dostępność zajęć

w naszych klubach

Wrocław Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Domar
  • Poniedziałek
  • 20:15 - 21:15 Dziuba Kacper/Kurdun Anton
  • Środa
  • 20:15 - 21:15 Dziuba Kacper
Jupiter 24H (Krzyki)
  • Poniedziałek
  • 17:00 - 17:50 Jacek Stępniak
  • Wtorek
  • 17:00 - 17:50 Jacek Stępniak
  • 18:00 - 18:50 Jacek Stępniak
  • Środa
  • 17:00 - 17:50 Jacek Stępniak
  • 18:00 - 18:50 Jacek Stępniak
  • Czwartek
  • 17:00 - 17:50 Jacek Stępniak
  • Piątek
  • 17:00 - 17:50 Jacek Stępniak
  • Niedziela
  • 17:30 - 19:00 Jacek Stępniak
Pasaż
  • Środa
  • 17:00 - 18:00 Kacper Dobrowolski
Szybowcowa
  • Wtorek
  • 08:00 - 09:30 Kacper Dziuba
  • Czwartek
  • 08:00 - 09:30 Kacper Dziuba

Odbierz darmowe wejście do klubu

Więcej