Cross training

trening wytrzymałościowo-siłowy, oparty na elementach gimnastyki sportowej, lekkoatletyki oraz ćwiczeń z obciążeniem min. sztangami. Ideą treningu jest stopniowe podnoszenie wytrzymałości. Celem treningu są ćwiczenia ukierunkowane na opanowanie techniki. W treningu występują takie elementy jak: różnorodność – zwiększa motywację, ciągłość – powtarzanie ćwiczeń przez kilka sesji, wysiłek i odpoczynek- regeneracja powysiłkowa – bez względu na to, czy dotyczy odpoczynku po ćwiczeniach jednego rodzaju, czy po jednej serii ćwiczeń.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększanie siły, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo- oddechowej

Dla kogo: dla trenujących regularnie

Efekty: sylwetka damska, sylwetka męska, sprawność fizyczna, wyrzeźbiony brzuch, mocne zgrabne pośladki

Poziom: średniozaawansowany **

Dostępność zajęć

w naszych klubach

Wrocław Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Borek
  • Poniedziałek
  • 16:15 - 17:00 Tomasz Sobierajski
Domar
  • Wtorek
  • 18:15 - 19:00 Damian Trepka
  • Czwartek
  • 18:15 - 19:00 Damian Trepka
Family Point
  • Piątek
  • 19:15 - 20:00 Klaudia Hałycz
  • Niedziela
  • 18:15 - 19:00 Klaudia Hałycz
Sky Tower
  • Poniedziałek
  • 20:15 - 21:00 Paweł Basiński
Stare Miasto
  • Wtorek
  • 18:00 - 18:45 Jacek Drążkowski
  • Środa
  • 19:00 - 19:45 Jacek Drążkowski
  • Piątek
  • 19:00 - 19:45 Jacek Drążkowski
  • Sobota
  • 11:00 - 11:45 Jacek Drążkowski

Odbierz darmowe wejście do klubu

Więcej