Aqua running

Forma treningu aerobowego w wodzie, przeznaczona dla osób średnio zaawansowanych, zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów, stosowana jako uzupełnienie treningu rożnych dyscyplin sportowych, w których dochodzi do przeciążeń́ stawów i kręgosłupa. Trening poprawia wydolność, rozwija siłę biegową każdej partii mięśni, poprawia koordynację, przyspiesza regenerację, np. po ukończeniu maratonu. Zajęcia odbywają się na głębokim (od 150cm do 180cm).

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowe, poprawa ruchomości w stawach, wzrost kondycji fizycznej, poprawa podstawowej wydolności krążeniowo – oddechowej

Dostępność zajęć

w naszych klubach

Wrocław Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
Rogowska
  • Poniedziałek
  • 09:00 - 09:45 Magda Sł.
  • Środa
  • 07:00 - 08:30 Justyna T.
  • 18:15 - 19:15 Ula K.
  • Piątek
  • 08:00 - 08:45 Magda Sł.
  • Sobota
  • 19:00 - 19:45 Jacek K.

Odbierz darmowe wejście do klubu

Więcej