Jeśli lubisz dobrą muzykę i świetną zabawę, a przy okazji jesteś fanem „dwóch kółek” polubisz Indoor Cycling!

 

Ten grupowy trening na rowerach stacjonarnych odbywa się przy dźwiękach porywającej i motywującej muzyki pod dyktando specjalnie w tym celu wyszkolonego instruktora. Osiągniesz dużą motywację i chęć by dawać z siebie coraz więcej. Taki trening nie znudzi się, przyniesie dużo radości, a przez to przyczyni się do osiągania Twoich upragnionych celów. Jazda na rowerze stacjonarnym nie wymaga od uczestników specjalnych umiejętności ruchowych.

 

Trening wytrzymałościowo - siłowy przy muzyce na specjalnie przygotowanych rowerach stacjonarnych. 
Trening dla każdego niezależnie od wieku, płci, czy sprawności fizycznej, dzięki możliwości regulacji obciążenia wg indywidualnych potrzeb. 
Niezapomniane wrażenia, motywacja, chwila oderwania się w świat górskich wycieczek, czy leśnych zakątków, a przy tym spalanie tkanki tłuszczowej,
poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu.

 

W zależności od wytrenowania organizmu, Indoor Cycling podzielony jest na rodzaje:
 

LOW - zajęcia w przedziale 65-75% HR. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości i wydolności tlenowej.
W trakcie zajęć Low wspomagamy metabolizm tłuszczy.
Zalecany osobom początkującym,  jako doskonały trening budowania bazy tlenowej.
 

HILL - zajęcia w przedziale 75-85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po ciężkim terenie, kombinacja technik górzystych oraz płaskich.
Celem treningu jest podniesienie progu przemian beztlenowych, zwiększenie siły oraz budowanie masy mięśniowej.
Trening dla zaawansowanych.
 

HIGH - zajęcia w przedziale 75-85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po ciężkim terenie, kombinacja technik górzystych oraz płaskich.
Celem treningu jest podniesienie progu tlenowego oraz zwiększenie tolerancji na wyższe tętna.
Trening dla zaawansowanych.
 

MIX CLASS - zajęcia w przedziale 65-85% HR. Praca w niskich i wysokich strefach tętna tlenowego "jazda po nieznanym terenie".
Kombinacje terenów płaskich i górzystych z wykorzystaniem wszystkich technik. 
Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości, wydolności organizmu oraz spalanie tkanki tłuszczowej.
Trening dla wszystkich.
 

INTERVALL - Intensywny trening z naprzemienną mocną pracą i odpoczynkami. Wykorzystywane są tereny płaskie jak i podjazdy.
Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości beztlenowej, redukcja tkanki tłuszczowej, oraz poprawa sprawności układu nerwowego –
co opóźnia procesy starzenia się. Trening bardziej wymagający.
 

MASTER CLASS - Zajęcia w przedziale 65-90% HRmax. Praca w niskich i wysokich strefach tętna tlenowego, oraz akcenty pracy beztlenowej.
Kombinacje płaskich i górzystych terenów z wykorzystaniem wszystkich technik.
Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości, wydolności organizmu, spalenie tkanki tłuszczowej.
Trening nieco bardziej wymagający.
 

Fotolia_48214372_Subscription_Monthly_M