Zajęcia INDOOR CYCLING w klubie Fitness Academy Rogowska.

27-05-2017

Indoor cycling to zajęcia grupowe na specjalistycznych rowerach stacjonarnych. W Fitness Academy Rogowska jeździmy na renomowanych rowerach SportsArt C510. Posiadamy pedały zarówno profesjonalne z system SPD, jak i noski na tradycyjne obuwie sportowe. Zajęcia prowadzi wykwalifikowany instruktor, który do zajęć dobiera odpowiedni rytm muzyki, w zależności od poziomu intensywności zajęć. Instruktor układa również na każde zajęcia trasę, która imituje prawdziwy trening kolarski w terenie. Zajęcia indoor cycling są bezpieczne i nie obciążają stawów. Zajęcia trwają 50-55 min, dzięki temu Twój układ hormonalny wydziela endorfiny, co ma pozytywny wpływ na Twoje samopoczucie, nie tylko podczas zajęć, ale i długo po nich, dlatego najbardziej polecamy zajęcia indoor cycling poranne.

Spesjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy kilka poziomów intensywności:

LOW – zajęcia w przedziale 65-75% HR. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości i wydolności tlenowej. W trakcie zajęć Low wspomagamy metabolizm tłuszczy. Zalecany osobom początkującym, jako doskonały trening budowania bazy tlenowej.

MIX CLASS – zajęcia w przedziale 65-85% HR. Praca w niskich i wysokich strefach tętna tlenowego "jazda po nieznanym terenie". Kombinacje terenów płaskich i górzystych z wykorzystaniem wszystkich technik.  Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości, wydolności organizmu oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Trening dla wszystkich.

INTERVALL– Intensywny trening z naprzemienną mocną pracą i odpoczynkami. Wykorzystywane są tereny płaskie jak i podjazdy. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości beztlenowej, redukcja tkanki tłuszczowej, oraz poprawa sprawności układu nerwowego – co opóźnia procesy starzenia się. 

HIGH – zajęcia w przedziale 75-85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po ciężkim terenie, kombinacja technik górzystych oraz płaskich. Celem treningu jest podniesienie progu tlenowego oraz zwiększenie tolerancji na wyższe tętna. Trening dla zaawansowanych. Na tych zajęciach spalisz najwięcej kalorii.

HILL– zajęcia w przedziale 85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego.  Celem treningu jest podniesienie progu przemian beztlenowych, zwiększenie siły oraz budowanie masy mięśniowej. Trening dla zaawansowanych.

Sprawdź aktualny grafik zajęć Indoor Cycling.

FA_Ogolne_Indoor_cycling_web_2017

button_badz_na_biezaco_FB_rogowska