Pobierz plik do druku            Sprawdź aktualne zastępstwa
 
Harmonogram zajęć rowerowych
 

 

2017.11.20_Korona_grafik

 

ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE

ABT

Forma zajęć skupiająca uwagę głównie na dolnych partiach ciała. Zajęcia łączą ze sobą ćwiczenia wzmacniające mięśnie i spalające tkankę tłuszczową z brzucha, ud, pośladków a także niechciane boczki. Regularne ćwiczenie poprawia wygląd sylwetki, a tak skomponowany zestaw pobudza i dodaje energii. Ćwiczenia wykonuje się z oporem własnego ciała lub z wykorzystaniem akcesoriów typu step, hantle, gumy. Jest to trening o średniej intensywności, skierowany do każdego.

BODY WORKOUT

Wszechstronny trening wzmacniający i kształtujący całe ciało. Podczas treningu bazujemy na podstawowych ćwiczeniach, które stopniowo (poziomami) przekształcamy w  bardziej złożone kombinacje, angażujących coraz to więcej  grup mięśniowych. Płynność łączenia ćwiczeń, oraz niejednokrotnie praca oparta na treningu interwałowym stawia wyzwanie dla układów krążenia i oddechowego. Dzięki takiemu połączeniu trening doskonałe wyszczupla, kształtuje piękną i smukłą sylwetkę. Stosowanie dodatkowego sprzętu (stepy, hantle, gumy oporowe) lub odpowiednich skurczów mięśniowych, zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich. Polecany dla wszystkich.

BASIC WORKOUT

Trening dla początkujących, gdzie można poznać podstawowe techniki ćwiczeń wykorzystywanych we wszystkich formach zajęć grupowych. Oprócz poznania technik ćwiczeń, celem jest zaangażowanie większości partii mięśniowych naszego ciała, efektem będzie wyszczuplenie i wzmocnienie całego ciała.

DEEPWORK

Wszechstronny trening wzmacniający i kształtujący całe ciało. DeepWork, to trening, który Cię zaskoczy. Praca interwałowa wyzwoli najgłębsze pokłady energetyczne, a funkcjonalne ćwiczenia pochodzące min. z technik BodyArt czy Animal Moves zaangażują każdą partię Twojego ciała. Trening dla osób znających technikę podstawowych ćwiczeń, poszukujących dynamicznych wyzwań treningowych.

FIT BALL

Trening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Doskonałe rezultaty pracy nad ciałem dzięki niestabilnej powierzchni piłki, która u uczestników wymusza świadomą pracę, technikę i szukanie tzw. balansu ciała. Trening z piłką to połączenie efektów wzmacniających mięśnie, korekcyjnych, stabilizujących i odciążających stawy kręgosłupa. Celem zajęć jest wzmocnienie głębokich mięśni ciała odpowiedzialnych za piękną sylwetkę, wyprostowaną postawę. Trening dla wszystkich.

FA PUMP

Autorski program Fitness Academy. Trening wytrzymałościowo-siłowy wykonywany z użyciem sztangi, o zróżnicowanym ciężarze, w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego. Trening oparty na 3 miesięcznym  programie, podczas którego pracujemy do ustalonej choreografii, muzyki  oraz rodzaju ćwiczenia na daną grupę lub grupy mięśniowe. Po 3 miesiącach następuje zmiana programu, którego celem jest progres, bodźcowanie mięśni i dalszy rozwój wytrzymałości-siłowej i spalania tkanki tłuszczowej. Celem systematycznego treningu jest spalanie tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia, wyszczuplenie i uzyskanie efektu tzw.: „rzeźby mięśniowej”. Piękna, wysportowana i szczupła sylwetka.

TRX

Doskonały trening dla każdego z użyciem specjalnych taśm podwieszonych do sufitu. System lin TRX został stworzony na potrzeby US Navy SEALS, elitarnej jednostki wojskowej USA. Jest rewolucyjną metodą wykonywania ćwiczeń wykorzystując opór własnego ciała oraz grawitację. Trening na taśmach TRX ń wykorzystującą obciążenie własnego ciała. Pozwala bezpiecznie wykonywać setki różnorodnych treningów, które budują siłę, elastyczność, równowagę, mobilności, a także skutecznie zapobiegają urazom. TRX wykrzystuje twoją masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas ćwiczeń. To wszystko czego potrzebujesz – TRX i twoje ciało – nie są wymagane dodatkowe obciążenia. Trening w zawieszniu poprawiając równowagę mięśni, stabilność stawów, dając mobilność i wzmacniając mięśnie brzucha jest bardzo pomocny w uprawianiu wielu dyscyplin sportu. Poprawia również postawę i zapobiega obrażeniom. A już za kilka tygodni bedziecie mogli sie przekonac o tym sami na zajęciach TRX w Fitness Academy w KORONIE.buduje siłę, wytrzymałość oraz elastyczność mięśni oraz doskonale wpływa na wzmocnienie głębokich mięśni ciała. Specjalnie dobrane ćwiczenia kształtują równowagę ciała oraz jego mobilność. Na te zajecia obowiązują wcześniejsze zapisy.

TABATA

Intensywny trening interwałowy angażujący wszystkie grupy mięśniowe! Trening tabata w istotny sposób podnosi wydolność zarówno aerobową jak i anaerobową. Pozwala również spalić znacząco więcej tkanki tłuszczowej w porównaniu to klasycznego treningu ciągłego. Poprzez  podniesienie poziomu przemian metabolicznych efekt spalania utrzymuje się również do kilkunastu godzin po treningu! Dzięki dobraniu obciążeń do indywidualnych możliwości, trening nadaje się zarówno dla sportowców jak i osób chcących poprawić kondycję. 

                                                                                                                                      

ZAJĘCIA CHOREOGRAFICZNE

STEP

Trening aerobowy (choreografie) na platformie zwanej stepem. Regularne uczestnictwo w lekcji poprawia ogólną wydolność organizmu, koordynację, pamięć ruchową i orientację przestrzenną. Wpływa pozytywnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała. Doskonałe przeżycie, dawka dobrego humoru, spalone kalorie i smukłe nogi. Trening step został podzielony na 2 poziomy, tak by każdy uczestnik znalazł poziom odpowiadający aktualnym umiejętnościom; step podstawowy oraz step średni.

ZUMBA

Zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka, stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych. Ekspresowe spalania kalorii i zbędnych kilogramów w rytmach doskonałej muzyki i świetnej zabawy.

PILOXING

Piloxing® łączy w sobie elementy pilates oraz ćwiczeń bokserskich, przez co bardzo efektywnie pomaga przy spalaniu tkanki tłuszczowej i rzeźbi mięśnie. Takie ćwiczenia są idealnym połączeniem zabawy z wysiłkiem fizycznym. W piloxingu® łączy się szybkość i zwinność (boks) z piękną rzeźbą i elastycznością (pilates), a jeżeli doda się do tego dobrą zabawę i seksowne ruchy (taniec) to efekt murowany. Godzina ćwiczeń Piloxing® pomaga bardzo skutecznie spalić od 500 do 1000 kalorii.

              

ZAJĘCIA GRUPOWE NA SIŁOWNI

TRENING OBWODOWY

Grupowy trening ogólnorozwojowy w systemie obwodowym, wykorzystujący elementy treningu funkcjonalnego oraz cross fit. W zależności od poziomu sprawności uczestnika programu instruktor dobiera zakres ćwiczenia. Rywalizacja, moc pozytywnych emocji, spalone kalorie, wzrost siły i wytrzymałości  organizmu. Efekt – wysmuklenie sylwetki, rzeźba mięśniowa i dokonała forma fizyczna. Trening dla wszystkich.

RUNMAGEDDON TRAINING

Trening przygotowujący do ekstremalnych biegów terenowych. Trening w terenie z wykorzystaniem przyborów i przyrządów znalezionych na pobliskich wałach przeciwpowodziowych. Zajęcia odbywają się bez względu na warunki pogodowe – ubiór adekwatny do tych warunków. Zbiórka przy recepcji klubu. Trening uzupełniający na siłowni w strefie funkcjonalnej – ćwiczenia funkcjonalne z wysoką intensywnością pracy.

EXPRESS BRZUCH SHORT

Szybki, intensywny trening skupiający się na mięśniach brzucha, oraz duża różnorodność ćwiczeń. Doskonałe uzupełnienie każdego treningu. Trening dla wszystkich, czas trwania 20 min.

TABATA SHORT

Intensywny trening interwałowy angażujący wszystkie grupy mięśniowe! Trening tabata w istotny sposób podnosi wydolność zarówno aerobową jak i anaerobową. Pozwala również spalić znacząco więcej tkanki tłuszczowej w porównaniu to klasycznego treningu ciągłego. Trening dla wszystkich, czas trwania 20 min.

 

ZAJĘCIA BODY & MIND

STRETCHING

Zestaw ćwiczeń rozciągających zapewniający prawidłową ruchomość stawów, niwelujący  przykurcze mięśniowe, poprawiający elastyczność mięśni oraz ścięgien. Stretching to niezbędne uzupełnienie każdego treningu, które wpływa na regenerację po treningu, wydłużenie mięśnia, zapewnienie właściwej pracv więzadłowo-mięśniowej, niwelując ryzyko kontuzji. Systematyczny stretching pozwala uzyskać sprawniejsze ciało, bez bólu i ograniczeń ruchowych. Zajęcia polecane każdemu.

PILATES

System ćwiczeń obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, jako skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Doskonały trening dla osób z bólami kręgosłupa. Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany, przy jednoczesnym angażowaniu ciała  i umysłu. Pilates nie tylko poprawia sylwetkę, lecz także zwiększa elastyczność ciała. Ćwiczenia mają przede wszystkim na celu wzmocnienie centrum ciała, czyli mięśni odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.      

MOBILITY

Wszechstronny trening łączący w sobie elementy stretchingu, pracę nad zakresem ruchomości w stawach, rozluźnianie powięzi  oraz przywracanie prawidłowych wzorców ruchowych. Podczas zajęć bazujemy na założeniach treningu funkcjonalnego, usprawniamy, rozluźniamy i przywracamy gibkość w całym aparacie ruchu.  Trening mobility znacząco pomaga zapobiegać kontuzjom oraz świetnie się sprawdza jako trening uzupełniający wielu innych dyscyplin sportowych.

BODY & ART

Współczesna fitness`owa odmiana jogi. BODY&ART łączy w sobie elementy jogi, fizjoterapii, japońskiego DO IN, pozycji własnych i klasycznych technik oddechowych. Celem ćwiczeń jest stopniowe zapewnianie odpowiedniego funkcjonowania całego ciała, poprzez wzmocnienie i stabilizację wszystkich mięśni zaangażowanych w ruch.

              

ZAJĘCIA PROZDROWOTNE

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia ukierunkowane na profilaktykę, minimalizowaniu bólu kręgosłupa. Korekcja, stabilizacja, wyrównywanie napięć mięśniowych, odciążenie  oraz  silne mięśnie grzbietu – to główne zalety lekcji. W  lekcji bardzo często wykorzystujemy pracę z dużymi piłkami stanowiącymi idealne źródło odciążania stawów kręgosłupa. Trening dla wszystkich.

FIT MAMA

Zajęcia skierowane do kobiet w ciąży. W trakcie zajęć wykonywane są ćwiczenia, dzięki którym utrzymasz sprawność przez całą ciąże. Uczęszczając na zajęcia wzmacniasz również mięśnie głębokie, co znacznie ułatwi Ci sam poród i późniejszy powrót do formy po porodzie.

                                                                                                                             

INDOOR CYCLING

Trening wytrzymałościowo – siłowy przy muzyce na specjalnie przygotowanych rowerach stacjonarnych.  Trening dla każdego niezależnie od wieku, płci, czy sprawności fizycznej, dzięki możliwości regulacji obciążenia wg indywidualnych potrzeb.  Niezapomniane wrażenia, motywacja, chwila oderwania się w świat górskich wycieczek, czy leśnych zakątków, a przy tym spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu. W zależności od wytrenowania organizmu, Indoor Cycling podzielony jest na rodzaje:

LOW

Zajęcia w przedziale 65-75% HR. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości i wydolności tlenowej. W trakcie zajęć Low wspomagamy metabolizm tłuszczy. Zalecany osobom początkującym,  jako doskonały trening budowania bazy tlenowej. 

HILL

Zajęcia w przedziale 75-85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po ciężkim terenie, kombinacja technik górzystych oraz płaskich. Celem treningu jest podniesienie progu przemian beztlenowych, zwiększenie siły oraz budowanie masy mięśniowej. Trening dla zaawansowanych.

HIGH

Zajęcia w przedziale 75-85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po ciężkim terenie, kombinacja technik górzystych oraz płaskich. Celem treningu jest podniesienie progu tlenowego oraz zwiększenie tolerancji na wyższe tętna. Trening dla zaawansowanych.

MIX CLASS

Zajęcia w przedziale 65-85% HR. Praca w niskich i wysokich strefach tętna tlenowego "jazda po nieznanym terenie". Kombinacje terenów płaskich i górzystych z wykorzystaniem wszystkich technik.  Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości, wydolności organizmu oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Trening dla wszystkich.

INTERVALL

Intensywny trening z naprzemienną mocną pracą i odpoczynkami. Wykorzystywane są tereny płaskie jak i podjazdy. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości beztlenowej, redukcja tkanki tłuszczowej, oraz poprawa sprawności układu nerwowego – co opóźnia procesy starzenia się. Trening nieco bardziej wymagający.

                                                                                                                                            

ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE

RACE WALKING

Grupowy trening na bieżniach napędzanych siłą własnych mięśni. Niezwykle prosty i efektywny trening, podczas którego maszerujemy w takt muzyki, wykonując odpowiednie kroki z zachowaniem właściwej techniki. Doskonały i efektywny trening wpływający na zwiększenie wytrzymałości tlenowej oraz wysmuklenie sylwetki. Doskonale kształtuje nogi, pośladki, talię.

RACE+ABS – połączenie treningu z dodatkowymi ćw. mm brzucha na zakończenie treningu – zajęcia dla wszystkich.

RACE WALKING – typowy trening race walking – zajęcia dla wszystkich.

RACE RUN – zajęcia na bieżniach RACE, gdzie wykonywanych jest sporo podbiegów w części głównej treningu – zajęcia dla osób zaawansowanych.

Na te zajecia obowiązują wcześniejsze zapisy.

TRENING FUNKCJONALNY

Podczas treningu bazujemy na kompleksowych ruchach naszego ciała, a więc tak jak funkcjonujemy w życiu codziennym. Jako bazę stanowią podstawowe znane ćwiczenia, które w sposób naturalny przekształcamy na złożone ruchy. Płynna, intensywna praca oparta na efekcie cardio. Kompleksowy trening dbający o wszystkie naturalne ruchy, zarówno jako wyszczuplenie sylwetki jak i zbudowanie sprawnego ciała.

FOOTBALL TRAINING

Trening grupowy, uzupełniający trening kierunkowy dla osób uprawiających amatorsko lub profesjonalnie gry zespołowe, głównie piłkę nożną. Zajęcia z zakresu treningu motorycznego, funkcjonalnego i plyometrycznego kształtujące i poprawiające główne zdolności motoryczne. Trening w formie obwodowej lub stacyjnej w strefie funkcjonalnej.

TRAMPOLINY

Trening grupowy, którego głównym celem jest zwiększenie wydolności. Trening obywa się na specjalistycznych trampolinach. W trakcie treningu wykorzystywane są różne kroki, skoki. Trening dla osób średnio zaawansowanych. Ilość na zajęciach jest ograniczona i wynosi 20 miejsc. Na te zajecia obowiązują wcześniejsze zapisy.

CROSS TRAINING

Grupowy trening ogólnorozwojowy, wykorzystujący elementy treningu funkcjonalnego oraz crossfit. W zależności od poziomu sprawności uczestnika programu instruktor dobiera zakres ćwiczenia. Rywalizacja, moc pozytywnych emocji, spalone kalorie, wzrost siły i wytrzymałości organizmu. Efekt – wysmuklenie sylwetki, rzeźba mięśniowa i doskonała forma fizyczna.